CC photo by y Jose AnpradoΑσφαλιστικά μέτρα με πρόσχημα την Πειρατεία.

Αυτή την εβδομάδα γίναμε και στην Ελλάδα μάρτυρες προσπάθειας φίμωσης του διαδικτύου με αφορμή τις καταχρηστικές εξουσίες των “μη κερδοσκοπικών” οργανισμών (που έχουν στόχο την αύξηση των εσόδων τους) με πρόφαση τους απαράδεκτους νόμους περί πνευματικών δικαιωμάτων.

Τα συγκεκριμένα ασφαλιστικά μέτρα ζητούν το μπλοκάρισμα από τους παρόχους internet ενός site που έπαψε να λειτουργεί τον Ιούλιο του 2011 και ενός άλλου που ισχυρίζεται ότι λειτουργεί νόμιμα με βάση το νομικό καθεστώς της Ρωσικής Ομοσπονδίας και εν τω μεταξύ έχει αλλάξει διεύθυνση IP.

Το Κόμμα Πειρατών Ελλάδας είναι ενάντιο σε οποιoδήποτε τεχνικό τρόπο λογοκρισίας ή φίμωσης του διαδικτύου, με οποιαδήποτε αφορμή και ειδικά με το απαράδεκτο νομικό καθεστώς περί πνευματικών δικαιωμάτων.

Αν ανοίξουμε την πόρτα στη λογοκρισία, σήμερα μπορεί να είναι μια ιστοσελίδα που παρέχει links σε “πειρατικό” περιεχόμενο, αύριο μπορεί να είναι ένα blog, μεθαύριο ένα πολιτικό site, ένα θρησκευτικό site, ένα blog που διαφωνεί με τις μεθόδους μιας εταιρίας, μιας κυβέρνησης…

Ο εξαναγκασμός των παρόχων (ISPs) σε επιβολή μέτρων αστυνομικού χαρακτήρα τους προσθέτει επιπλέον έξοδα και τους μεταβάλλει από ουδέτερες εταιρείες παροχής υπηρεσιών, σε όργανα επιβολής νόμων.

H απόφαση ασφαλιστικών μέτρων του Πρωτοδικείου, που θυμίζει περισσότερο αναφορά Μηχανικού Πληροφορικής, ανοίγει την πόρτα σε ιδιωτικά μονοπώλια ώστε να αποκτήσουν λόγο στο πως θα λειτουργούν οι τεχνολογικές υποδομές ονοματοδοσίας στο διαδίκτυο.

Βέβαια αγνοεί ότι το Internet ερμηνεύει τη λογοκρισία ως βλάβη στο δίκτυο και δρομολογεί την κίνηση από εναλλακτικούς δρόμους, ξεπερνώντας τον αποκλεισμό.

Η πρόσφατη απαγόρευση με τον ίδιο τρόπο του Piratebay στην Αγγλία του προσέθεσε 12.500.000 επισκέψεις.

Το Κόμμα Πειρατών Ελλάδας, πέρα από αυτό το δελτίο τύπου, ενημερώνει ότι είναι έτοιμο να εφαρμόσει κάθε νόμιμο τεχνολογικό μέτρο, ώστε να διασφαλιστεί η ελευθερία της επικοινωνίας, του λόγου και της ανταλλαγής ιδεών στο διαδίκτυο αλλά και στην κοινωνία.

Ήδη λειτουργούμε σύστημα ανακατεύθυνσης για την παράκαμψη του αποκλεισμού του PirateBay από τους Ολλανδικούς παρόχους (ISPs), σε συνεργασία με τους Ολλανδούς Πειρατές.

Θέλουμε να επισημάνουμε ότι η πιθανή εφαρμογή τεχνολογικών μέτρων από μέρους του Κόμματος Πειρατών δεν προσβάλλει τα συγκεκριμένα ασφαλιστικά μέτρα, τα οποία αφορούν την παρεμπόδιση πρόσβασης από μέρους των παρόχων (ISPs) και όχι απαγόρευση επίσκεψης στις συγκεκριμένες ιστοσελίδες.

Πρέπει επίσης να διευκρινίσουμε ότι δεν είμαστε υπέρ παράνομων ενεργειών, αλλά θεωρούμε πιο σημαντικό το δικαίωμα πρόσβασης στην κοινωνία της πληροφορίας (όπως αναφέρεται στο Σύνταγμα) από την προάσπιση του απαράδεκτου νόμου περί πνευματικών δικαιωμάτων, που εξυπηρετεί συγκεκριμένα μονοπωλιακά οικονομικά συμφέροντα.

Απώτερος σκοπός μας είναι η προσαρμογή του νόμου, ώστε να υπάρξει μια δίκαιη ισορροπία μεταξύ των συμφερόντων των δημιουργών και του δημόσιου συμφέροντος για πρόσβαση στη γνώση και τον πολιτισμό.


Την πλήρη απόφαση μπορείτε να την διαβάσετε εδώ: 4658/2012

Για το άρθρο αυτό χρησιμοποιήθηκαν και τμήματα άρθρου από το  www.void.gr

Κατηγορίες: Δελτία τύπου

41 σχόλια

Alex · Σάββατο, 19 Μαΐου, 2012 στο 08:25

Δε μπορείτε να μας πείτε περισσότερα στοιχεία ή να μας δώσετε ένα λινκ με πληροφορίες; Τι έγινε ακριβώς; Τι έκαναν και ποιες μη κερδοσκοπικές; Τι ακολούθησε; Ποια σάιτ πρόκειται να αποκλειστούν; Τι συνέβη ακριβώς;

Peter · Σάββατο, 19 Μαΐου, 2012 στο 09:40

Έτσι μπράβο !!!

Dimitris Siskopoulos · Σάββατο, 19 Μαΐου, 2012 στο 11:58

Ένα σχετικό κείμενο, όπου θέλω οι αναγνώστες να δώσουν βάση και σε όσα αναφέρονται για την ΑΕΠΙ και τα ποσοστά από εισπράξεις από τις πωλήσεις κενών CD, μνημών USB, SD, σκληρών δίσκων, φωτοτυπικού χαρτιού, φωτοτυπικών μηχανημάτων κ.λ.π.

http://www.log.gr/read.cfm?id=4365

Bougatsas · Σάββατο, 19 Μαΐου, 2012 στο 13:20

@Dimitris Siskopoulos
Συγχαρητήρια για την επισήμανση

Επίσης
Αρχίζει να παίρνει σάρκα και οστά τον τελευταίο καιρό η φράση του Tom Robbins “If freedom is outlawed, only outlaws will have freedom”

Panagiotis Gournis · Σάββατο, 19 Μαΐου, 2012 στο 13:26

οι μουσικοι σιγουρα μπορουν να ωφεληθουν και μαλιστα οι ποιοτικοι μουσικοι, απλα ενα παραδειγμα:

εαν σε ξερουν 100.000 μπορεις να πιασεις δουλεια και σε μαγαζι και να βγαζεις χρηματα να ζεις, τωρα οσοι ξερουν τα ποσοστα κερδους απο τους δισκους, μπορουν να κανουν διαφορες πραξεις

εαν ομως εισαι designer και πουλας π.χ. διανυσματικα αρχεια, τα οποια καποιος τα αγοραζει μια φορα και τα χαριζει 100,000 τοτε απλα μου καταστρεφει τη εργασια.
απλα.

T. · Σάββατο, 19 Μαΐου, 2012 στο 14:40

Μια λαθος αντιληψη που εχει επικρατησει γενικα στην κοινωνια ειναι πως καθε ειδους ”πειρατικη” πραξη ισοδυναμει με τσαμπατζηδες χρηστες. Δεν νομιζω πως οταν βρεθει ενα προιον που θα μας ικανοποιησει δεν θα το αγορασουμε και αυθεντικο(αργα η γρηγορα)..Ειτε για λογους συλλογης ειτε για να στηριξουμε και μια ενδεχομενη συνεχιση του προιοντος. Ποσες φορες εχω κατεβασει ενα μουσικο δισκο και στη συνεχεια σε διαστημα λιγων ημερων το εχω αγορασει και αυθεντικο γιατι ηθελα να στηριξω τους ανθρωπους που δουλεψαν πανω σε αυτο! Το ιδιο συμβαινει και με games,προγραμματα και ο,τι μπορει να βαλει το μυαλο μας.

Αρα απο την δικη μου οπτικη γωνια το κρισιμο σημειο στην κουβεντα μας ειναι η ποιοτητα των υπηρεσιων που σου προσφερεται αλλα και το κοστος αναλογικα με αυτη. Αν κατι αξιζει πιστευω πως δεν θα το αγγιξει ουτε η πειρατεια ουτε η κριση ουτε τπτ..

Και κατι ακομα, μια πολυ απλουστευμενη σκεψη αλλα ηθελα να την εκφρασω.. Αν εγω χρησιμοποιω linux αντι για windows, ή πχ gimp αντι για photoshop και συμπαρασυρω μια μεγαλη ομαδα ανθρωπων μαζι μου, με αυτο το σκεπτικο δεν θα ”καταστραφει” η δουλεια των ανθρωπων για παραδειγμα στη microsoft ?

Αν δηλαδη ο κοσμος θεωρει πως αυτα που του προσφερει η microsoft με τα windows δεν ειναι παρα ομορφα layers και εικονιτσες , που ειναι πολυ ακριβα για την τιμη τους γιατι να μην στραφει σε μια αλλη λυση?

Ολα αυτα βεβαια ειναι προσωπικη μου γνωμη και μπορει να εχω λαθος.

TZP · Σάββατο, 19 Μαΐου, 2012 στο 15:54

Νομιζω οτι η πειρατικη αποψη περι συνολικης ελευθεριας διακινησης ,οποιουδηποτε τυπου αρχειου ,δε με εχει ακομα πεισει ως σωστη .

Συμφωνω απολυτως στην πολεμικη τους ως αν αφορα τις εκαστοτε παγκοσμιες η τοπικες εταιριες διαχειρησης πνευματικων δικαιωματων , και ιδιως στο κατα ποσο αυτες αποτελουν δικαιους κατανεμητες κερδους προς τους καλλιτεχνες , η απλα “αναγκαια” αλλα απαρχαιωμενα παρασιτα κερδους επι της απουσιας, χρονια τωρα , ενος πιο λειτουργικου , και αποδεκτου απο τους ιδιους τους καλλιτεχνες , μηχανισμου .

Αλλα … το θεμα του ελευθερου κατεβασματος ειναι επισης , μη λειτουργικο .

Δεν ειναι πολλοι αυτοι που εχουν την ηθικη , να επιβραβευσουν (αγοραζοντας) κατι που κατεβασαν τσαμπα .
Η συντριπτικη πλειοψηφια οπως αυτη διαμορφωνετε απο φιλους και γνωστους , μας λεει οτι οι μονοι που κερδιζουν ειναι οι κατασκευαστες σκληρων δισκων , οπου ανθρωποι καθημερινοι κατα τ αλλα , αποθηκευουν ολοκληρες δισκογραφιες , και ποτε σχεδον δεν αγοραζουν κατι απ αυτα .

Ετσι κι αλλιως φυσικα , δε θα μπορουσαν ποτε να αγορασουν ολα αυτα τα εργα . Δε θα ηταν οικονομικα δυνατο για την πλειοινοτητα των οικονομικων στρωματων .
Αλλα εκει ειναι που πρεπει να διατυπωθει ΑΝΤΙΠΡΟΤΑΣΗ και οχι αρνηση .

Η εταιρη τακτικη δε, του να προσπαθησεις να κανεις τεχνολογικο guerilla war , με ολοκληρα κρατη , σιγουρα θα σε φερει σε ενα πεδιο μαχης που δε σε ευννοει , και σε μια μαχη , που αν δεν συνοδευτει με αντιπροταση ρεαλιστικη , ειναι καταδικασμενη στην ηττα .

Αντε λοιπον ανεβαστε τη πλατφορμα ψηδιακης ψηφοφοριας , για να μπορεσουμε να κοινωνησουμε λυσεις , και οχι μονο διαμαρτυρια .

Τα σεβη μου σε ολους .

    anesths.pp · Σάββατο, 19 Μαΐου, 2012 στο 18:58

    Σε παρακαλούμε διάβασε το αντίστοιχο κεφάλαιο στις Αρχές μας.
    https://www.pirateparty.gr/arxes-programma/
    Δεν λέμε αυτά που υποθέτεις… 🙂
    Και υπάρχει και σαφής αντιπρόταση.

iamnotamemberofgreekpiratepartytilltheywillbeone · Σάββατο, 19 Μαΐου, 2012 στο 17:40

Αρχικά θέλω να αναφέρω πως είμαι υπέρ της αλλαγής του νόμου περί πνευματικών δικαιωμάτων και πως ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ δεν θέλω να υπερασπιστώ αυτην την απόφαση γιατί την θεωρώ παράλλογή και επικίνδυνη για την ελευθερία.

Το σχόλιο αυτό γίνεται για να κατακρίνω την στάση του κόμματος πειρατών Ελλάδας γιατί για να γίνετε pirate party δεν αρκει μόνο να φωνάζετε κατά του κράτους(που διστυχώς δεν το κάνετε) και των νόμων αλλά και να κατακρίνετε αυτούς που προσπαθούν να βρουν ασυλία και να καταχραστούν το δικαίωμα των πολοιτών στην ελευθερία του λόγου και της εκφρασης.

To δεύτερο site, όπως δημοσιεύεται στο http://www.void.gr, δεν είναι ιστοσελίδα ανταλλαγής αρχείων αλλά ηλεκτρονικό κατάστημα που πουλάει μουσική που την έχει κλέψει. Ας μην ισοπεδόνουμε τα πάντα.

Καταλαβαίνω πως μια ιστοσελίδα ή κάποιο μηχανισμό π.χ. p2p για ανταλλαγή αρχείων, προάγει την ελευθερία του λόγου(μόνο αν δεν είναι της λογικής pay2leech) αλλά ένα e-shop που πουλάει κλεμμένα αντικείμενα όχι. Αυτή η επιχείρηση δεν πρέπει να έχει τη στήρηξη των πειρατών εκτός αν οι πειρατές είναι “πειρατές”.

Ας πουμε ένα απλό παράδειγμα από την καθημεριμή μας ζωή. Αν κάποιος αγοράσει ένα σφυρί και το μηράζεται με ένα φίλο του αυτό είναι απόλυτα θεμιτό όπως και αν ο πρώτος κάτσι και φτιάξει ένα σφυρί και το δώσει σε ένα φίλο του ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑ.

Αν τώρα πάει πάλι ο πρώτος φίλος και κλέψει 100 σφυριά από ένα μαγαζί και ανοίξει μαγαζί και τα πουλάει αυτό είναι κλοπή. (περίπτωση του δεύτερου site).

Για τον παραπάνω λόγο θα έπρεπε στο άρθο να αναφέρεται πως οι πειρατές κατακρίνουν τον τρόπο λειτουργίας της δεύτερης ιστοσελίδας. Σίγουρα το μποκάρισμα ιστοσελίδων είναι παράλλογο και επικίνδινο και σωστά γράφτηκε το άρθρο αλλά μια ξεκάθαρη θέση απάναντη σε άτομα που διαπράτουν κλοπή είναι πολύ σημαντικό.

iamnotamemberofgreekpiratepartytilltheywillbeone · Σάββατο, 19 Μαΐου, 2012 στο 17:44

Μια διόρθωση:

Λάθως
αν ο πρώτος κάτσι και φτιάξει ένα σφυρί και το δώσει σε ένα φίλο του ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑ.

Σωστός
αν ο πρώτος κάτσι και φτιάξει ένα δεύτερο σφυρί ίδιο με το πρώτο και το δώσει σε ένα φίλο του ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑ.

pp · Σάββατο, 19 Μαΐου, 2012 στο 18:23

@iamnotamemberofgreekpirateparty…

Διάβασε την ανακοίνωση ΞΑΝΑ.

Γράφουμε πολύ προσεκτικά: “ισχυρίζεται ότι λειτουργεί νόμιμα με βάση το νομικό καθεστώς της Ρωσικής Ομοσπονδίας”
Δεν παίρνουμε θέση γιατί δεν γνωρίζουμε αν λειτουργεί νόμιμα ή όχι.

Δεν είναι το θέμα μας. Το θέμα μας είναι αντί να πάνε σε Ρωσικά δικαστήρια να τον κυνηγήσουν κατ’ ευθείαν, επέλεξαν να χαλάσουν τις εγγραφές DNS της Ελλάδας, γιατί έτσι τους βολεύει.
Απαράδεκτο.

Panagiotis Gournis · Σάββατο, 19 Μαΐου, 2012 στο 18:25

Αρα απο την δικη μου οπτικη γωνια το κρισιμο σημειο στην κουβεντα μας ειναι η ποιοτητα των υπηρεσιων που σου προσφερεται αλλα και το κοστος αναλογικα με αυτη. Αν κατι αξιζει πιστευω πως δεν θα το αγγιξει ουτε η πειρατεια ουτε η κριση ουτε τπτ..
@
μου θυμιζεις τη λογικη ενος γνωστου μου, που πηγε στο γιατρο για εγχειρηση μινησκου, ειπε λοιπον στον γιατρο:
πιστευω οτι εισαι ακριβος, τα λεφτα που ζητας ειναι πολλα, δεν αξιζει πανω απο τα μισα αυτη εγχειρηση. εφυγε λοιπον και πηγε σε αλλον γιατρο ποιο φθηνο. 5 χρονια μετα ακομα κουτσαινει.

εαν λοιπον αποφασιζεις ποσο αξιζει η δουλεια καποιου, τοτε σημανει οτι την ξερεις αρα κατσε φιλε μου και καντε μονος σου και ασε τις θεωριες.

α και σχετικα με τα σφυρια:
ομως το σχεδιο του σφυριου ανηκει σε καποιον, τοτε μολις τον κλεψατε και εξαιτιας ενος κλεφτη δεν θα πουλησει σχεδια, οποτε οταν κανετε τετοια στο τελος και εκεινος κλεφτης θα γινει…….. και τελος παντων να κλειδωνετε καλα τα σπιτια σας γιατι και εκεινος στο τελος θα πρεπει να βγαλει λεφτα

Τ. · Σάββατο, 19 Μαΐου, 2012 στο 21:42

Φιλε Παναγιωτη, δεν υποστηριξα σε καμια περιπτωση οτι ειμαι ικανος να κρινω απο μονος μου την αξια ενος προιοντος. Απορω μαλιστα λιγο με το επιθετικο υφος που χρησιμοποιησεις στη δημοσιευση σου, αφου ξεκαθαρισα εξ αρχης οτι ειμαι ανοιχτος σε καθε ειδους καλοπροαιρετη κριτικη!

εαν λοιπον αποφασιζεις ποσο αξιζει η δουλεια καποιου, τοτε σημανει οτι την ξερεις αρα κατσε φιλε μου και καντε μονος σου και ασε τις θεωριες.
@

Οχι δεν μπορω να αποφασισω ποσο αξιζει η δουλεια καποιου , μπορω ομως ως καταναλωτης να εχω αποψη σε σχεση με το προιον που αγοραζω και την τιμη στην οποια κοστολογειται. Δηλαδη εγω επειδη δεν ειμαι γεωργος και δεν ξερω τη δουλεια αυτη δεν μπορω να εχω αποψη για το προιον που αγορασα απο τη στιγμη που εφτασε στο σπιτι μου και θα το φαω?

Εχεις παρανοησει το μηνυμα μου..Εξαρχης υποστηριξα πως αν ενα προιον με αφησει ικανοποιημενο θα τα δωσω τα λεφτα για να στηριξω τους ανθρωπους οι οποιοι το δημιουργησαν! Το θεμα ομως ειναι ποιος εν τελει κρινει την αξια ενος προιοντος .Οι καταναλωτες ή οι υπευθυνοι των εταιριων?. Αν οι μονες διεξοδοι στην αγορα ειναι καποια στανταρ προιοντα μεγαθηριων εταιριων τι πιστευεις οτι οι τιμες θα συνδιαμορφωθουν απο τις ανταγωνιστικες εταιριες?

Τη δυνατοτητα του εναλλακτικου θελω να τονισω. Η πειρατεια θεωρω πως εγινε ενα μαζικο φαινομενο επειδη οι τιμες των προιοντων ηταν δυσαναλογες με τη δυνατοτητα του αγοραστικου κοινου.

Δηλαδη αυτο το ελιτιστικο φαινομενο που διεκρινα στο παραδειγμα σου
“Ο γιατρος διαμορφωνει την τιμη γιατι απλα αυτος κανει κουμαντο και αν δεν θες την υπηρεσια του, μεινε κουτσος” ειναι κατα τη γνωμη μου λαθος! Αυτη η σταση του οτι ”Ο αλλος με εχει αναγκη οποτε εγω διαμορφωνω και τιμες και ποιοτητα – τα παντα” οδηγει σε ενα φαυλο κυκλο. Σε αυτο το αλισβερισι εχει λογο και ο καταναλωτης.

Η φραση μου ”αν κατι αξιζει πιστευω δεν το αγγιζει τιποτα..” ειναι ακριβως αυτο που προσπαθω να εξηγησω. Δεν θα κρινω ΕΓΩ γιατι ειμαι αλανι, τη δουλεια ενος ανθρωπου που μοχθησε και κουραστηκε , αλλα αργα η γρηγορα θα κριθει απο τους καταναλωτες – θετικα ή αρνητικα!

Δεν μπορω να καταλαβω δηλαδη θα πρεπει να δεχομαστε το καθετι που μας προσφερεται αμασητο χωρις να ερευνησουμε για την εναλλακτικη επιλογη?

Παντα φιλικα και ζητω συγνωμη για το μεγεθος του μηνυματος.

Panagiotis Gournis · Κυριακή, 20 Μαΐου, 2012 στο 01:04

Οχι δεν μπορω να αποφασισω ποσο αξιζει η δουλεια καποιου , μπορω ομως ως καταναλωτης να εχω αποψη σε σχεση με το προιον που αγοραζω και την τιμη στην οποια κοστολογειται.
@
πως μπορει καποιος να εχει αποψη, για ενα προιον;
παρα μονο εαν γνωριζει τις συνθηκες παραγωγης, την τεγχολογια, τα ρισκα, το χρηματιστηριο κτλπ.

π.χ.
πλεον η κ. Κατινα εχει ενα ξυλινο teak στο μπαλκονι τις ( που στην ουσια δειχνει αυτo που προσπαθει να κρυψει: τη φτωχια της και το χαμηλο μορφωτικο επιπεδο), το οποιο θα αγορασει απο το ναο του λαου: to supermarket, εαν λοιπον σας πω οτι το καθε τραπεζι καλως κοστολογειται 2000+ ευρω θα πεταχτουν ενα σωρο να μου πουν οτι το βρηκαν 500-800, μονο που η Β διαλογη τους θα ειναι ενα εξαιρετικα ανηθικο προιον, σκλαβιας και δολοφονιων.
Ειλικρινα σαν τιμιοι ανθρωποι πειτε μου: πιστευτε οτι παραπανω απο το 10% των ανθρωπων ξερει αυτο:

http://tvxs.gr/news/periballon/greenpeace-sklabia-kai-paranomi-ylotomia-stin-alysida-efodiasmoy-polyethnikon

ομως αποψη για την τιμη θα εχουν ολοι. σωστα;

—————————————–

Δηλαδη εγω επειδη δεν ειμαι γεωργος και δεν ξερω τη δουλεια αυτη δεν μπορω να εχω αποψη για το προιον που αγορασα απο τη στιγμη που εφτασε στο σπιτι μου και θα το φαω?
@
αμφιβαλω.
το καλο λαδι θελει ψυχρη συνθλιψη ( καλος εξοπλισμος), μη παραμονη στο χωμα (πολλα εργατικα σε αντιθεση με τα πανια) κτλπ, ποσοι τα ξερουν; λιγοι πιστευω.

και τελειωνω εδω:
ενα μπλουζακι απο την κινα κοστιζει 8 φορες ποιο φθηνα συγκριτικα με τα ελληνικα.
Σωστα; (ναι θα ηθελα μερικες απαντησεις)

Panagiotis Gournis · Κυριακή, 20 Μαΐου, 2012 στο 01:22

Εχεις παρανοησει το μηνυμα μου..Εξαρχης υποστηριξα πως αν ενα προιον με αφησει ικανοποιημενο θα τα δωσω τα λεφτα για να στηριξω τους ανθρωπους οι οποιοι το δημιουργησαν!
@
να σε δω σε ταβερνα, πανηγύρι ή σκυλαδικο να λες πως δεν τους πληρωνεις γιατι δεν σου αρεσε το κοψιδι.
φωναξε με οταν το κανεις. pleaaaase.

—————–

Το θεμα ομως ειναι ποιος εν τελει κρινει την αξια ενος προιοντος .Οι καταναλωτες ή οι υπευθυνοι των εταιριων?. Αν οι μονες διεξοδοι στην αγορα ειναι καποια στανταρ προιοντα μεγαθηριων εταιριων τι πιστευεις οτι οι τιμες θα συνδιαμορφωθουν απο τις ανταγωνιστικες εταιριες?
@
στον καπιταλισμο τις τιμες τις διαμορφωνει ο καταναλωτης. δεν σου αρεσει δεν παιρνεις, καποιος ριχνεις τιμες τον προτιμας, καποιος θα τις ριξει πιο πολυ τον προτιμας και ου το καθ εξης

—————-

Τη δυνατοτητα του εναλλακτικου θελω να τονισω. Η πειρατεια θεωρω πως εγινε ενα μαζικο φαινομενο επειδη οι τιμες των προιοντων ηταν δυσαναλογες με τη δυνατοτητα του αγοραστικου κοινου.
@
μιλαμε για ταινιες (ευκολο παραδειγμα και κοινο)
η λογικη σου λεει:
ο τιτανικος ηταν πιο ακριβη ταινια της εποχης της, ε!! αξιζει τα λεφτα της.
Ομως ο ασπρομαυρος βεγγος να ριχνει σφαλιαρες στο χατζυχρηστο ομως;
για να μην αναφερω το: Ρωμη ανοχυρωτη πολη. που γυριστε στα χαλασματα.

εν ολιγοις: η λογικη αυτη ξεφτιλιζει και ισοπεδενει τα παντα σε μικρα πρασινα χαρτακια με ενα σουβλισμενο σιγμα.
σορρυ δεν μου κανει

———————
Σε αυτο το αλισβερισι εχει λογο και ο καταναλωτης.
@
δες παραπανω προς το τελος
επισσης και το κλασσικο :

http://tvxs.gr/news/periballon/greenpeace-sklabia-kai-paranomi-ylotomia-stin-alysida-efodiasmoy-polyethnikon

——————

…και ζητω συγνωμη για το μεγεθος του μηνυματος.
@
τι εννοεις με αυτο; οτι ο αναγνωστης βασανιζεται με το διαβασμα; ποιος ειναι τελικα το αναγνωστικο κοινο, το κωλοκτρονιτσι του 1800;

iamnotamemberofgreekpiratepartytilltheywillbeone · Κυριακή, 20 Μαΐου, 2012 στο 12:50

Εξισώνετε τα καρότα με τον πολιτισμό και την τέχνη. Τώρα εγώ τι να σχολιάσω;

Το θέμα δεν είναι αν θα κλέψει κάποιος τον κατασκευαστή σφυριών είναι για πόσο καιρό πρέπει να πληρώνετε για το σχέδιο του και αν ο κάθε κατασκευαστής μπορεί να το κάνει όλες αυτές τις κοστοβόρες διαδικασίες για να πληρώνετε για τις ιδέες του. Άρα ίσως η όλη παραμύθα που τρώει ο κόσμος για τα πνευματικά δικαιώματα είναι απλά για να πληρώνονται χωρίς να δουλεύουν κάποιοι λίγοι που κρύβονται πίσω από τις πολυεθνικές;

Και λίγη τροφή για σκέψη.

Τι είναι ποιο σημαντικό; Ο σφυράς ή το κοινό καλό. Η κοινωνία πρέπει να σταματάει την εξέλιξη για τον σφυρά?

Μήπως η παρακμή του ελληνικού τραγουδιού συμπίπτει με την δημιουργία της ΑΕΠΙ και νόμου που πέρασε γνωστός κακοτέχνης για να πληρώνετε ισοβίως και όχι μόνο γιατί μέχρι και τα παιδιά των παιδιών του θα τα παίρνουν.

baskin · Κυριακή, 20 Μαΐου, 2012 στο 13:48

Εστιάζετε σε λάθος σημείο.

Το πρόβλημα είναι η νομιμοποίηση των μηχανισμών ελέγχου με πρόφαση την πειρατεία και όχι η πειρατεία αυτή καθ’ αυτή (αυτό είναι άλλη συζήτηση).

Τ. · Κυριακή, 20 Μαΐου, 2012 στο 14:35

πως μπορει καποιος να εχει αποψη, για ενα προιον;
παρα μονο εαν γνωριζει τις συνθηκες παραγωγης, την τεγχολογια, τα ρισκα, το χρηματιστηριο κτλπ.
@
Αρα το μονο που μας μενει να κανουμε σε αυτη τη ζωη (επειδη δεν ειμαστε οικονομολογοι και δεν γνωριζουμε το χρηματηστηριο) ειναι να μην εχουμε αποψη για τιποτα? Εχω την αισθηση πως αν χρησιμοποιουσες τη φραση ”ειναι ενημερωμενος” για τα παραπανω ενδεχεται να συμφωνουσα μαζι σου. Οταν ομως επιλεγεις τη λεξη γνωριζει εμμεσα υπονοεις οτι πρεπει να κατεχει την εκαστοτε τεχνη-επιστημη οπου αναφερεσαι.

Oσο για την Κατινα στο παραδειγμα σου, ειναι η κλασσικη υπερκαταναλωτικη μανια που διαχεεται στην κοινωνια και εχει υιοθετηθει κατα πολυ και απο τον νεοελληνα. Βλεπεις καπου στα λεγομενα μου οτι την υποστηριζω?? Ομως και παλι ακομα και η Κατινα ο τελευταιος τροχος του αγοραστικου κοινου ΕΧΕΙ δικαιωμα να εχει αποψη για την τιμη του προιοντος το οποιο αγορασε κι ας μην γνωριζει για το αρθρο που ανεβασες (για το οποιο σε ευχαριστω).

Οσο δεν θα υπαρχει διαφανεια στην οικονομια και συγκεκριμενα αναμεσα σε παραγωγο και καταναλωτη δεν θα υπαρξει προκοπη.
Αν ο παραγωγος λαδιου στο παραδειγμα σου δικαιολογουσε με στοιχεια την κοστολογηση του προιοντος το οποιο μου παρεχει τα πραγματα θα ηταν εντελως διαφορετικα! Ομοιως και ο γιατρος και ο καθε επαγγλεματιας! Αντ’αυτου ο καθενας σαν μια πολυ καλα οργανωμενη κλικα αποφασιζει και διαταζει .
Εσυ μου λες οτι ειμαι αμορφωτος πχ επειδη δεν γνωριζω καμια απο τις δουλειες αυτες και ειμαι μονο στη θεωρια μαγκας!
Εχει εξηγησει ποτε καποιος επαγγελματιας ολα αυτα τα ρισκα τα οποια παιρνει ή εχει μπει σε λεπτομερειες για το κοστος παραγωγης του προιοντος του? Και δεν εννοω να βγει σε ενα κωλοκαναλο για 20 δευτερολεπτα- να υπαρξει ενημερωση στο αγοραστικο κοινο!

Δηλαδη ποιος με προστατευει εμενα απο το υπερκερδος του παραγωγου? Απο τη στιγμη που δεν υπαρχει διαφανεια εγω σαν καταναλωτης απλα ελπιζω οτι η τιμη που βλεπω ειναι οσα του κοστισαν και το νορμαλ κερδος του.. Εδω θα μου πεις – να πας να μαθεις ποσο πρεπει να το πουλαει! Ε,οχι δεν ειναι ετσι !ο παραγωγος εχει υποχρεωση και ευθυνη απεναντι μου ! Αυτη η ελληνικη αντιμετωπιση του προβληματος ”ααα ξερεις ποιος ειμαι γω και ποσο κουραστηκα!Αντε που θα ρωτησεις και για την τιμη” ειναι ο,τι να ναι! Ειναι αυτοι οι ανθρωποι υπευθυνοι??? Απο την αλλη εγω ως καταναλωτης θα πρεπει να γνωριζω ενα εκατομμυριο δουλειες για να μπορω να μιλαω?

Τωρα οσο για τα προιοντα Α και Β διαλογης που προανεφερες. Εσυ υποστηριζεις οτι τα κινεζικα ρουχα που ειναι Β διαλογης θα ειναι ανηθικα και ειναι προιοντα εκμεταλλευσης ενος ανθρωπου για 1 δολλαριο! Το ιδιο και με τα ξυλα για το teak της Κατινας , για τα οποια καταστρεφεται ενα δασος παντου στον πλανητη! Πραγματικα συμφωνω! Τι σε κανει ομως να πιστευεις οτι τα Α διαλογης ειναι τα ”αγια” προιοντα στα οποια εγω εργοδοτης δεν εκμεταλλευεται τον εργαζομενο και μαλιστα και πολυ χειροτερα γιατι εκει η εκμεταλλευση ειναι ΚΑΙ νομιμη! Ολοι θελουν τα nike παπουτσακια και ας ξεχνουν οτι φτιαχνονται στην taiwan σε αθλιες συνθηκες εργασιας και με πληρη εκμεταλλευση των ανθρωπων!
Παραδειγμα: Eιναι δυο βιοτεχνιες στην taiwan- η μια δουλευει για την nike και κοστολογει το προιον της στα 60 ευρω και η αλλη δουλευει δικα της προιοντα και τα φερνει στην Ελλαδα για να τα πουλησει ενας μικροπωλητης και το πουλα στα 10 ευρω. Εγω σαν γνησιος ελληναρας θελω να πινω φραππε και να φοραω nike – θα τα δωσω τα λεφτα λοιπον! Που θα πανε? Στους εργατες απο την ταιβαν? Η στην εταιρια?
Ειμαι ηθικος γιατι πληρωσα 60 ευρω? Για να τα παρει η nike?

Το παραδειγμα αυτο ειναι κοντα στο δικο σου για αυτο το χρησιμοποιησα!
Και κατι ακομη βασισμενο στο teak που ειπες…
Α διαλογη – 2000 ευρω
Β διαλογη – 800 ευρω
Εισαι σιγουρος οτι η δευτερη τιμη ειναι τοσο χαμηλη μονο λογω της παρανομης ξυλειας?
@
Εχεις παρανοησει το μηνυμα μου..Εξαρχης υποστηριξα πως αν ενα προιον με αφησει ικανοποιημενο θα τα δωσω τα λεφτα για να στηριξω τους ανθρωπους οι οποιοι το δημιουργησαν!

να σε δω σε ταβερνα, πανηγύρι ή σκυλαδικο να λες πως δεν τους πληρωνεις γιατι δεν σου αρεσε το κοψιδι.
φωναξε με οταν το κανεις. pleaaaase.
@
Εικαζω οτι στην προσπαθεια σου να χλευασεις και να υπονομευσεις τις αποψεις μου ξεχασες οτι αυτη η θεση μου ηταν καθαρα για το θεμα της πειρατειας. Την τελευταια φορα που κοιταξα το φαινομενο αυτο δεν ειχε παρει τοσο ακραιες διαστασεις ωστε να γινουμε πειρατες και στις ταβερνες. Καλα που μου το πες ετσι ωστε την επομενη φορα που θα παω για μπριζολες να παρω και ενα crack μαζι μου γιατι μπορει να μην ειναι ”σπασμενη” και θα πειναω~
Περαν της πλακας τωρα προφανως και δεν θα πεις δεν πληρωνω γιατι δεν εμεινα ικανοποιημενος ! Απο τη στιγμη που το επελεξες ωφειλεις να σεβαστεις τον ανθρωπο που σε εξυπηρετησε. Ειναι εντελως διαφορετικο παραδειγμα..Δεν ειναι παραδειγμα πειρατειας ειναι παραδειγμα ανευθυνοτητας και ελλειψης σεβασμου.

στον καπιταλισμο τις τιμες τις διαμορφωνει ο καταναλωτης. δεν σου αρεσει δεν παιρνεις, καποιος ριχνεις τιμες τον προτιμας, καποιος θα τις ριξει πιο πολυ τον προτιμας και ου το καθ εξης
@
Ωραια τοτε η πειρατεια ειναι το μονο οπλο εναντια στον καπιταλισμο.Οταν ολοι μιλαν για χρημα και ο πειρατης μιλαει για ελευθερη διακινηση. Οι πειρατες ειναι κλεφτες και οχι πχ οι υπερασπιστες του καπιταλισμου?
Επισης κατι που δεν υπαρχει στην προταση σου ειναι η υπαρξει των μονοπωλιων στον καπιταλισμο.. Να δω ποσο θα πεφτουν οι τιμες απο ενα σημειο και μετα.. Και επισης πιστευω συμφωνουμε οτι αυτα τα περι Α κ Β διαλογης ειναι κατασκευασματα ενος καπιταλιστικου συστηματος!
@
Τη δυνατοτητα του εναλλακτικου θελω να τονισω. Η πειρατεια θεωρω πως εγινε ενα μαζικο φαινομενο επειδη οι τιμες των προιοντων ηταν δυσαναλογες με τη δυνατοτητα του αγοραστικου κοινου.

μιλαμε για ταινιες (ευκολο παραδειγμα και κοινο)
η λογικη σου λεει:
ο τιτανικος ηταν πιο ακριβη ταινια της εποχης της, ε!! αξιζει τα λεφτα της.
Ομως ο ασπρομαυρος βεγγος να ριχνει σφαλιαρες στο χατζυχρηστο ομως;
για να μην αναφερω το: Ρωμη ανοχυρωτη πολη. που γυριστε στα χαλασματα
@
Φιλε Παναγιωτη ενδεχεται τοση ωρα να βγαζουμε τα ματια μας στο φορουμ και να μην εχουμε συνειδιτοποιησει οτι μιλαμε ακριβως για το ιδιο πραγμα με διαφορετικα λογια.. Οταν εκθειαζω το εναλλακτικο το οποιο δεν εχει υψηλο budget και υποστηριζω πως πρεπει να το προτιμαμε απεναντι στο ”ακριβο” γιατι μπορει να κανουν ακριβως την ιδια δουλεια τι δεν καταλαβαινεις? Οι ταινεις του συγχωρεμενου του Βεγγου ηταν κλασεις ανωτερες απο τις 3D-4D-5D-6D που βγαινουν τωρα! Το θεμα ειναι ομως οτι ο Βεγγος και γενικοτερα ο παλιος ελληνικος κινηματογραφος δεν ηταν τοσο μια επιχειρηση για να βγαζει καποιος χρημα ,ηταν τεχνη! Τωρα η τεχνη εγινε χρημα και το χρημα εγινε τεχνη (δανειζομενος και εναν στιχο 😉 )

Ποιος απο τους καλλιτεχναδες ανα τον κοσμο εχει συναισθηση για το τι ειναι τεχνη? Το μονο που ενδιαφερει τους …”καλλιτεχνες” ειναι το χρημα και ενδεχομενως η διασημοτητα! Ετσι ξαφνικα ολοι στραφηκαν εναντιον της πειρατειας λεγοντας κλισε εκφρασεις τυπου “Η πειρατεια καταστρεφει τη μουσικη”. Ε με συγχωρειτε αλλα οι ιδιες ο ιδισκογραφικες κατεστρεψαν τη μουσικη,την τεχνη και το αυθεντικο και στη θεση τους τοποθετησαν ρηχα hitaκια για dancing!
Το πως δηλαδη 5 εταιριες διαμορφωνουν μια ολοκληρη γενια , ειναι εκτος θεματος? Το μονο που νοιαζει τον κοσμο ειναι μηπως πληγωθουν οι αρτιστες?

Οπως και να χει εχω την αισθηση οτι χασαμε λιγο το θεμα της συζητησης.. Το θεμα ειναι η πειρατεια , και εχει συγκεκριμενους τομεις στους οποιους εμφανιζεται.. Οχι στις ντοματες ή στις μπριζολες στην ταβερνα!

-iamnotamemberofgreekpiratepartytilltheywillbeone-
Εξισώνετε τα καρότα με τον πολιτισμό και την τέχνη. Τώρα εγώ τι να σχολιάσω;
@
Εχεις απολυτο δικιο.. Και πιστευω ολοι συμφωνουμε πως ΟΛΟΙ ανεξαρτητως οικονομικου στρωματος, ηλικιας , καταγωγης εχουμε δικαιωμα στην τεχνη και τον πολιτισμο , οπως και στην ελευθερια της σκεψης! Αρα το θεμα ειναι αυτο – οταν καποιος στην ουσια σου απαγορευει την τεχνη δεν ειναι σαν να σου απαγορευει να μιλας?

Και κατι τελευταιο για το θεμα των τιμων και της μουσικης:
Εγω παω σε ενα καταστημα γνωστης αλυσιδας και παρατηρω πως 2 διαφορετικα μουσικα cd , προιοντα της ιδιας εταιριας (ηχογραφημενα σε παρομοια studio,με παρομοιο εξοπλισμο κτλπ =ιδιο κοστος ) αλλα απο διαφορετικα συγκροτηματα εχουν μεγαλη αποκλιση στην τιμη τους.

Το ενα ειναι γνωστου τροβαδουρου που εχει μεγαλη απηχηση στο νεανικο και εφηβικο κοινο και το αλλο μιας ροκ μπαντας οχι τοσο γνωστης..
Γιατι το ενα εχει 20 ευρω και το αλλο 6 ευρω?
Δουλεψε κανεις λιγοτερο για να βγαλει το δισκο του? Οι ροκαδες ειχαν λιγοτερο ταλεντο και γι αυτο ειναι ποιο ”φτηνοι”?
Μηπως απλα τα λεφτα απο το 20αρικο που θα χαλασω θα πανε απλα για ακυρους σκοπους (marketing, υπερ κερδος της εταιριας) γιατι γνωριζουν οτι απο τη στιγμη που ”πουλαει” θα κερδισω οσο πιο πολυ μπορω?

Οπως και να χει δεν θελω να χαλαμε χωρο στο φορουμ για μια “διαφορα αποψεων” δυο ανθρωπων . Παναγιωτη διαβασα με μεγαλη προσοχη τις αποψεις σου και δεν τις απεριψα οντας φανατισμενος!
Ελπιζω να σε ξαναπετυχω στο φορουμ και να ξανα μονοπωλησουμε το ενδιαφερον, αλλιως παμε σε καμια ταβερνα για καμια μπριζολιτσα αλλα φερε λεφτα γιατι εγω δεν πληρωνω !!!! Εχε ‘γεια φιλε!

Παντα φιλικα!

Panagiotis Gournis · Κυριακή, 20 Μαΐου, 2012 στο 16:06

Oσο για την Κατινα στο παραδειγμα σου, ειναι η κλασσικη υπερκαταναλωτικη μανια που διαχεεται στην κοινωνια και εχει υιοθετηθει κατα πολυ και απο τον νεοελληνα.
@
αυτο ακριβως

Βλεπεις καπου στα λεγομενα μου οτι την υποστηριζω??
@
λεω κατι τετοιο πουθενα;

Ομως και παλι ακομα και η Κατινα ο τελευταιος τροχος του αγοραστικου κοινου ΕΧΕΙ δικαιωμα να εχει αποψη για την τιμη του προιοντος το οποιο αγορασε κι ας μην γνωριζει για το αρθρο που ανεβασες (για το οποιο σε ευχαριστω).
@
ας κουνηθει λοιπον και να αρχισει να ψαχνει. απο βοδι να γινει πολιτης

Οσο δεν θα υπαρχει διαφανεια στην οικονομια και συγκεκριμενα αναμεσα σε παραγωγο και καταναλωτη δεν θα υπαρξει προκοπη.
@
και θα το ξαναπω: πως θα υπαρξει κοστολογηση σε καλλιτεχνικα, πολιτιστικα προιοντα; ως γνωστον ο αριστοτελης και σωκρατης δεν βαραγαν κασμα, ειλικρινα θελω απαντηση διοτι ο μονος δρομος που βλεπω να ανοιγεται ειναι ο πολιτισμος του ξερολα.

Εχει εξηγησει ποτε καποιος επαγγελματιας ολα αυτα τα ρισκα τα οποια παιρνει ή εχει μπει σε λεπτομερειες για το κοστος παραγωγης του προιοντος του? Και δεν εννοω να βγει σε ενα κωλοκαναλο για 20 δευτερολεπτα- να υπαρξει ενημερωση στο αγοραστικο κοινο!
@
δηλ. ολοι αυτοι οι ανθρωποι που λεγονται ανθρωποι, δεν δουλευουν σε εταιρειες; δεν βλεπουν τι γινεται; δεν εχουν φιλους παρα μονο οσους κερδισαν το λοτο; δεν ξερουν τα ρισκα και τα προβληματα; μονο για να χωνονται στο δημοσιο και να ψωνιζουν απο πολυεθνικες ειναι καλοι;

Εικαζω οτι στην προσπαθεια σου να χλευασεις και να υπονομευσεις τις αποψεις μου ξεχασες οτι αυτη η θεση μου ηταν καθαρα για το θεμα της πειρατειας. Την τελευταια φορα που κοιταξα το φαινομενο αυτο δεν ειχε παρει τοσο ακραιες διαστασεις ωστε να γινουμε πειρατες και στις ταβερνες. Καλα που μου το πες ετσι ωστε την επομενη φορα που θα παω για μπριζολες να παρω και ενα crack μαζι μου γιατι μπορει να μην ειναι »σπασμενη» και θα πειναω~
@
καλα θα κανεις γιατι με τη λογικη του: αξιζει τα λεφτα του, ενας θεος ξερει τι τρως : http://www.youtube.com/watch?v=hXXrB3rz-xU

Ωραια τοτε η πειρατεια ειναι το μονο οπλο εναντια στον καπιταλισμο.
@
για την ακριβεια ειναι υποπροιον του και το μονο πραγμα εναντιον ειναι ο φονταμελισμος του …. (ξερεις φανταζομαι ασ μην το αναφερουμε εδω)

Οταν ολοι μιλαν για χρημα και ο πειρατης μιλαει για ελευθερη διακινηση. Οι πειρατες ειναι κλεφτες και οχι πχ οι υπερασπιστες του καπιταλισμου?
@
φτιαχνω μια μακετα, την πουλω 1 φορα με κοστος και αδεια για 1 φορα. ομως ενας την διανεμει 100,000 φορες δωρεαν, ε ναι κλεφτης ειναι.

Επισης κατι που δεν υπαρχει στην προταση σου ειναι η υπαρξει των μονοπωλιων στον καπιταλισμο..
@
επιτηδες μπας και το κλειναμε το θεμα.
τα λομπυ ειναι υποπροιοντα που παρεμποδιζουν το καπιταλισμο, οπτε η λυση ειναι ο κεντρικος ελεγχος ( γιου νοου αι θνικ)

Να δω ποσο θα πεφτουν οι τιμες απο ενα σημειο και μετα..
@
εσυ δεν φωναζεις για την πραγματικη αξια; ε εκει θα φτασουν. λεγεται αυτοριθμυση της αγορας

Τη δυνατοτητα του εναλλακτικου θελω να τονισω. Η πειρατεια θεωρω πως εγινε ενα μαζικο φαινομενο επειδη οι τιμες των προιοντων ηταν δυσαναλογες με τη δυνατοτητα του αγοραστικου κοινου
@
μιλας παλι για μουσικη που τα συμβολαια ηταν τις ταξης του 8-13%.
αληθεια ομως πως θα πληρωθει ο στιχουργος; ΠΩΣ;

ειναι δικαιωμα του καλιτεχνη να βγαζει λεφτα απο το εργο του οπως επιθυμει. εαν θελει. Εαν ομως καποιος θελει ενα εργο του, το κλεβει; και εαν μετα ο καλλιτεχνης θελει τον κωλο του κλεφτη;

Το πως δηλαδη 5 εταιριες διαμορφωνουν μια ολοκληρη γενια , ειναι εκτος θεματος?
@
και το προβλημα θα λυθει με την κλοπη; καλα μιλαμε το ελιωσες το συστημα απο μεσα.

Το μονο που νοιαζει τον κοσμο ειναι μηπως πληγωθουν οι αρτιστες?
@
σου εχω νεα: καταρχας ο κοσμος δεν νοιαζεται για τιποτα.
δευτερον ενδιαφερει εμενα και αυτο μου αρκει. παντως ωραια ηθικη ή μαλλον πρακτικη ηθικη. ευγε.
αυτοι δουλεουν και αλλοι τα κλεβουν.

-Αν θελεις να ανοιξουμε κουβεντα πως η τεχνη/φιλοσοφια αλλαξε τον κοσμο, πεστο μου, για να δουμε εαν ειναι σημαντικη ή οχι και εαν κατα συνεπια οι παραγωγοι ειναι σημαντικοι για τον κοσμο αυτο-

Οπως και να χει εχω την αισθηση οτι χασαμε λιγο το θεμα της συζητησης.. Το θεμα ειναι η πειρατεια , και εχει συγκεκριμενους τομεις στους οποιους εμφανιζεται.. Οχι στις ντοματες ή στις μπριζολες στην ταβερνα!
@
μηπως εχεις και αποψη για τα φυτορμακα που ερχονται παρανομα απο βουλγαρια και εχουν γινει με αντιγραφη της πατεντας (στο περιπου δηλαδη). γιατι και αυτα στην πριζολα θα τα βρεις στο τελος.
παντως βλεπω οτι δυσκολευσαι να αντιληφθεις οτι το 2012, υπαρχουν ανθρωποι που το εργο τους δεν ειναι υλικο, α οχι υπηρχαν και στην αρχαι ελλαδα, οποτε εισαι ασυγχωρητος.

Εχεις απολυτο δικιο.. Και πιστευω ολοι συμφωνουμε πως ΟΛΟΙ ανεξαρτητως οικονομικου στρωματος, ηλικιας , καταγωγης εχουμε δικαιωμα στην τεχνη και τον πολιτισμο , οπως και στην ελευθερια της σκεψης! Αρα το θεμα ειναι αυτο – οταν καποιος στην ουσια σου απαγορευει την τεχνη δεν ειναι σαν να σου απαγορευει να μιλας?
@
συγχαρητηια. ΑΣΚΗΣΤΕ ΤΟ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ ή συμφωνειστε με τους ορους του δημιουργου σχετικα με τα πνευματικα δικαιωματα του εργου του.

Εχεις απολυτο δικιο.. Και πιστευω ολοι συμφωνουμε πως ΟΛΟΙ ανεξαρτητως οικονομικου στρωματος, ηλικιας , καταγωγης εχουμε δικαιωμα στην τεχνη και τον πολιτισμο , οπως και στην ελευθερια της σκεψης! Αρα το θεμα ειναι αυτο – οταν καποιος στην ουσια σου απαγορευει την τεχνη δεν ειναι σαν να σου απαγορευει να μιλας?
@
Το μονο που νοιαζει τον κοσμο ειναι μηπως πληγωθουν οι αρτιστες?
(ελα παραδεξου οτι δεν θυμασαι τι εγραφες 2 παραγραφους πριν

AnTi-An,ti? · Κυριακή, 20 Μαΐου, 2012 στο 17:05

Προς τον iamnotamemberofgreekpiratepartytilltheywillbeone

Δεν έχεις βαρεθεί ρε “φιλε” να μπαίνεις παντού και να λοιδωρείς ότι προσπάθεια γίνεται από το ΠΕΙΡ? Άστα ντιάλα πια, όλη μέρα με το πληκτρολόγια “αναμασχαλα” και έτοιμος να ρίξεις τη χολή σου, άντε κανε το κόμμα που υπονοείς να γελάσει και ο κάθε πικραμένος, βαλτέ, E ΒΑΛΤΈ.

Τ. · Κυριακή, 20 Μαΐου, 2012 στο 17:29

και θα το ξαναπω: πως θα υπαρξει κοστολογηση σε καλλιτεχνικα, πολιτιστικα προιοντα; ως γνωστον ο αριστοτελης και σωκρατης δεν βαραγαν κασμα, ειλικρινα θελω απαντηση διοτι ο μονος δρομος που βλεπω να ανοιγεται ειναι ο πολιτισμος του ξερολα.
@
Θες πραγματικα να σου πω τη δικη μου αποψη για το πως θα επρεπε να κοστολογειται η τεχνη και ο πολιτισμος? Ειναι εντελως off topic αλλα δεν πειραζει! Για μενα τεχνη και πολιτισμος ειναι δυο πραγματα που δεν μπορουν να κοστολογηθουν. Δεν πιστευω πως η τεχνη ειναι επαγγελμα και διαφωνω καθετα με τη μορφη που εχει παρει η τεχνη στις μερες μας η οποια ειναι ΕΞΑΓΟΡΑΣΙΜΗ..

Μου θυμιζει λιγο παλαιοτερες εποχες οπου για να λαβεις γνωσεις επρεπε να ανηκες στην προνομιουχο ταξη! Το ιδιο και με την τεχνη – θεωρω πως θα επρεπε να ειναι ελευθερη και προσβασιμη απο ολους τους ανθρωπους. Οκ αρκετα ουτοπικη τοποθετηση αλλα αυτη ειναι η αποψη μου.

Θεωρω δηλαδη πως η τεχνη δεν θα επρεπε να ειναι επαγγελμα οπως ειναι τωρα. Νομιζεις δηλαδη οτι τη σημερον ημερα δεν υπαρχουν αξιολογοι καλλιτεχνες οι οποιοι δινουν δωρεαν τη δουλεια τους και ζητουν απο τους θαυμαστες ,αν θελουν, να προσφερουν οσο μπορουν σαν αποζημιωση?

@σου εχω νεα: καταρχας ο κοσμος δεν νοιαζεται για τιποτα.
δευτερον ενδιαφερει εμενα και αυτο μου αρκει. παντως ωραια ηθικη ή μαλλον πρακτικη ηθικη. ευγε.
αυτοι δουλεουν και αλλοι τα κλεβουν.@
Ενω το δικο σου μηδενιστικο και εγωιστικο σκεπτικο “ο κοσμος δεν νοιαζειται για τιποτα αλλα με νοιαζει εμενα και μου αρκει ειναι σωστο?”
Δηλαδη εγω που σου μιλαω αυτη τη στιγμη δεν εχω δικαιωμα να αρθρωσω μια λεξη γιατι εχω διαφορετικες αντιληψεις απο εσενα?

@παντως βλεπω οτι δυσκολευσαι να αντιληφθεις οτι το 2012, υπαρχουν ανθρωποι που το εργο τους δεν ειναι υλικο, α οχι υπηρχαν και στην αρχαι ελλαδα, οποτε εισαι ασυγχωρητος.@
Εσυ εισαι ασυγχωρητος γιατι τοση ωρα αλλα σου λεω και αλλα καταλαβαινεις. Ειχα καθε καλη διαθεση να σ’ακουσω αλλα οσο πιο πολυ ειρωνευεσαι τοσο περισσοτερο τα επιχειρηματα σου με αφηνουν αδιαφορο. Αναφερθηκα ποτε εγω στο θεμα του υλισμου? Και αν ναι , τοση ωρα προσπαθω να πω οτι ΔΕΝ ειναι ολα υλικα στον κοσμο αυτο!

@συγχαρητηια. ΑΣΚΗΣΤΕ ΤΟ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ ή συμφωνειστε με τους ορους του δημιουργου σχετικα με τα πνευματικα δικαιωματα του εργου του.@

Εσυ τωρα ηρθες εδω με καλη διαθεση για να κουβεντιασουμε ολοι μαζι και να βγαλουμε κοινα συμπερασματα μεσα απο το διαλογο η απλα ηρθες για να παραπονεθεις και να επιβαλλεις τη δικη σου αποψη? Αυτο που προανεφερες για πολιτισμο του ξερολα προσεχε μην σου γυρισει μπουμερανγκ. Ειμαι ανοιχτος σε καθε σου προταση αρκει αυτη να ειναι ειλικρινεις και οχι ειρωνικη. Δεν μπορω να καταλαβω σε ολα τα μηνυματα σου εχεις αυτο το υφος.. Σου προσδιδει κυρος ?

@Το μονο που νοιαζει τον κοσμο ειναι μηπως πληγωθουν οι αρτιστες?
(ελα παραδεξου οτι δεν θυμασαι τι εγραφες 2 παραγραφους πριν@
Θυμισε μου αν θες να δω τι εγραψα και τι καταλαβες εσυ.

@Αν θελεις να ανοιξουμε κουβεντα πως η τεχνη/φιλοσοφια αλλαξε τον κοσμο, πεστο μου, για να δουμε εαν ειναι σημαντικη ή οχι και εαν κατα συνεπια οι παραγωγοι ειναι σημαντικοι για τον κοσμο αυτο-@
Εισαι αποπροσανατολισμενος απο τα νευρα σου? Ο καθε ανθρωπος ειναι εξισου σημαντικος για την αναπτυξη της κοινωνιας και εξισου ισος!
Γιατι μου λες πραγματα στα οποια εγω δεν αναφερθηκα? Ειπα εγω οτι επικροτω την ανισοτητα των κοινωνικων και επαγγελματικων στρωματων?

Φιλε μου απο ενα σημειο και μετα trollαρουμε δεν εχει πλεον νοημα, απλα δεν βγαζουμε ακρη.

giorgos · Κυριακή, 20 Μαΐου, 2012 στο 19:58

Παιδιά αν θέλετε κάντε ένα άρθρο πως θα παρακάμψουμε τις δικλείδες και να μπαίνουμε σε σάιτ που αφορά την τωρινή απόφαση και τις επόμενες που θα ακολουθήσουν

Dimitris Siskopoulos · Κυριακή, 20 Μαΐου, 2012 στο 21:30

Κατακριτέο δεν είναι το να κλείσουν με όποιον νόμιμο τρόπο websites που διακινούν παράνομο υλικό, αλλά το γεγονός ότι επέλεξαν να επιβάλουν στους παροχείς διαδικτυακής πρόσβασης φιλτράρισμα προς κάποια sites.

Τέτοιες τακτικές δεν γίνονται από δημοκρατικά κράτη αλλά κράτη σαν το Ιράν, Β. Κορέα, Κίνα κλπ. Θεωρώντας σωστό και μην αντιδρώντας σε αυτό που έγινε, μπορεί να οδηγήσει μελλοντικά σε επιβολή φιλτραρίσματος websites που έχουν περιεχόμενο που δεν είναι της αρεσκείας αυτών που έχουν την εξουσία.

Για παράδειγμα:
– Δεν μας αρέσει ένα website που κατηγορεί τον Χριστιανισμό; Το μπλοκάρουμε.
– Δεν μας αρέσει ένα blog που κατηγορεί τους κυβερνώντες στην Ελλάδα; Απαγορεύουμε την πρόσβαση και σε αυτό.
– Είμαστε κατά των ερωτικών ταινιών; Αποκλείουμε όλα τα ερωτικά web sites.
– Δεν έχουμε καλές σχέσεις με μια γείτονα χώρα ας πούμε τα Σκόπια, επιβάλλουμε απαγόρευση πρόσβασης σε όλο το .mk tld.

Μπορεί σήμερα όλα αυτά να φαντάζουν παρατραβηγμένα, αλλά εφόσον δώσουμε τέτοιο δικαίωμα για να γίνει η αρχή ανοίγουμε τις πόρτες και για περαιτέρω λογοκρισία.

Panagiotis Gournis · Κυριακή, 20 Μαΐου, 2012 στο 23:17

διαφωνω καθετα με τη μορφη που εχει παρει η τεχνη στις μερες μας η οποια ειναι ΕΞΑΓΟΡΑΣΙΜΗ..
Q
@
η τεχνη γινεται απο καλλιτεχνες, που θελουν λεφτα, για να ζησουν. Εχεις ακουσεις ποτε σου για την αυλη των Μεδικων; το ΝταΒιτσι, Μικελαντζελο, Τσελινι;

ενω το δικο σου μηδενιστικο και εγωιστικο σκεπτικο «ο κοσμος δεν νοιαζειται για τιποτα αλλα με νοιαζει εμενα και μου αρκει ειναι σωστο?»
@
ισως δεν το καταλαβες αλλα εδω μιλω για ηθικη.

δεν εχω δικαιωμα να αρθρωσω μια λεξη γιατι εχω διαφορετικες αντιληψεις απο εσενα
@
σε αυτο το συμπερασμα πως εφθασες; ασε ξερω:
εντελως μονος σου.

ηρθες εδω με καλη διαθεση για να κουβεντιασουμε ολοι μαζι και να βγαλουμε κοινα συμπερασματα
@
το βρηκες.
ο λογος που κανω αυτη τη κουβεντα, ειναι για να καταλαβει ο κοσμος, οτι αυτα τα αρχεια που διακινει, ανηκουν σε καποιον, η διακινηση αυτη οταν δεν ειναι συμφωνη με το δημιουργο ειναι κλοπη. τελεια και παυλα.
ειναι εγκλημα ακριβως ιδιο με το να κλεβεις λεφτα απο εναν ανθρωπο στο δρομο.

Ειμαι ανοιχτος σε καθε σου προταση αρκει αυτη να ειναι ειλικρινεις και οχι ειρωνικη.
@
κοιτα θα στο πω χωρις χρεωση και χωρις πνευματικες αξιωσεις:
το ενα δεν αποκλειει το αλλο, οποτε στις αναπαντητες ερωτησεις μου, μπορεις απλα να απαντησεις.

Δεν μπορω να καταλαβω σε ολα τα μηνυματα σου εχεις αυτο το υφος.. Σου προσδιδει κυρος ?
@
δεν εχω στυλ. προφανως

ειπες αυτο:
Εχεις απολυτο δικιο.. Και πιστευω ολοι συμφωνουμε πως ΟΛΟΙ ανεξαρτητως οικονομικου στρωματος, ηλικιας , καταγωγης εχουμε δικαιωμα στην τεχνη και τον πολιτισμο , οπως και στην ελευθερια της σκεψης! Αρα το θεμα ειναι αυτο – οταν καποιος στην ουσια σου απαγορευει την τεχνη δεν ειναι σαν να σου απαγορευει να μιλας?

μετα ειπες αυτο:
Το μονο που νοιαζει τον κοσμο ειναι μηπως πληγωθουν οι αρτιστες?

και βαση της κοινης λογικης, το ενα αναιρει το αλλο.
διοτι οταν δεν σεβεσαι τον παραγωγο, δεν σεβεσαι το εργο του.
Παραλληλα ο δημιουργος απλα θα παψει να παραγει, γιατι χρειαζεται ΛΕΦΤΑ για να ζησει και ΣΕΒΑΣΜΟ.

Panagiotis Gournis · Κυριακή, 20 Μαΐου, 2012 στο 23:32

και για οσους δεν θελουν τα προσωπικα δεδομενα, να τα ξερει ο κοσμος ολος:

Why Anonymity Matters

Tor protects you by bouncing your communications around a distributed network of relays run by volunteers all around the world: it prevents somebody watching your Internet connection from learning what sites you visit, and it prevents the sites you visit from learning your physical location. Tor works with many of your existing applications, including web browsers, instant messaging clients, remote login, and other applications based on the TCP protocol.

https://www.torproject.org/download/download-easy.html.en

Τ. · Κυριακή, 20 Μαΐου, 2012 στο 23:57

Η φραση κλειδι για τη συζητηση:
‘ Aλλα λογια να αγαπιομαστε ‘

Αληθεια δεν παιζει να κατσω να ξαναγραψω ενα κατεβατο για να σε κανω να καταλαβεις τι λεω. Απλα δεν συνεννοουμαστε δεν ειναι κακο αυτο, σου λεω 100 φορες κατι και εσυ το λαμβανεις διαφορετικα.

Η θεση μου ειναι πως κλοπη μπορει να θεωρηθει και η στερηση του δικαιωματος του ανθρωπου απεναντι στην τεχνη και τον πολιτισμο.

Εσυ εχεις αντιθετη αποψη.οκ! Ακουστηκαν και των δυο οι αποψεις και οσοι πιστοι διαβαζουν το παρον αρθρο θα βγαλουν τα δικα τους συμπερασματα!

Panagiotis Gournis · Δευτέρα, 21 Μαΐου, 2012 στο 00:13

δεν ειναι αναγκη να γραψεις κατεβατα. τον Βιτγκεσταιν το εχεις ακουστα;
εσυ ομως ξεκινα απαντωντας στα ερωτηματα που εντεχνα παρελειψες.

Η θεση μου ειναι πως κλοπη μπορει να θεωρηθει και η στερηση του δικαιωματος του ανθρωπου απεναντι στην τεχνη και τον πολιτισμο.
@
πολυ σωστα.
αλλα παραμενει δικαιωμα του δημιουργου να οριζει την αμοιβη του και την διανομη και η μη συμβατη με τις επιθυμες του διανομη του εργου, ειναι ανηθικοτητα, μια απλη κλοπη. αυτη ειναι η θεση μου, ως δημιουργος που πρεπει να ζησει τιμια απο την δουλεια του.

Τ. · Δευτέρα, 21 Μαΐου, 2012 στο 01:04

Καταλαβαινεις οτι απο την αρχη της κουβεντας με μια κατα την αποψη μου αλαζονικη συμπεριφορα που υιοθετησες εχει οδηγησει τη συζητηση σε εντελως διαφορετικα θεματα?

Μου λες οτι σκοπιμα και εντεχνα παρελειψα να απαντησω σε ερωτηματα σου? Και εσυ το εκανες αυτο, δεν αναφερθηκες καθολου σε ολοκληρα κομματια των μηνυματων μου παρα μονο σε αυτα που σου εδιναν την δυνατοτητα να υποτιμησεις τα λεγομενα μου. Να υποθεσω πως συμφωνουσες μαζι μου?Πιστευω πως στεκοσουν περισσοτερο σε φρασεις που θα μπορουσες να χρησιμοποιησεις εναντιον μου παρα στην ουσια των επιχειρηματων μου.

Λοιπον για να καταληξουμε επιτελους καπου:
@Η θεση μου ειναι πως κλοπη μπορει να θεωρηθει και η στερηση του δικαιωματος του ανθρωπου απεναντι στην τεχνη και τον πολιτισμο.
@
πολυ σωστα.
αλλα παραμενει δικαιωμα του δημιουργου να οριζει την αμοιβη του και την διανομη και η μη συμβατη με τις επιθυμες του διανομη του εργου, ειναι ανηθικοτητα, μια απλη κλοπη. αυτη ειναι η θεση μου, ως δημιουργος που πρεπει να ζησει τιμια απο την δουλεια του.

Kατανοω απολυτα την αποψη σου και συμφωνω μαζι σου. Πραγματικα!

Αυτο που θελω να τονισω και βασικα θελω την αποψη σου περα απο αντιπαλοτητες, ειναι τι συμβαινει στην περιπτωση που η διανομη στο κοινο ενος εργου ειναι κατα πολυ πιο αυξημενη απο την αμοιβη του δημιουργου? Δηλαδη αν αναμεσα στην τεχνη υπαρχουν κερδοσκοπικοι φορεις οπως εταιριες και πολυεθνικες οι οποιες εχουν τον πρωτο λογο για την κοστολογηση ενος προιοντος, τι συμβαινει? Πιστευω πως ο καλλιτεχνης εχει το μικροτερο λογο οσον αφορα την αμοιβη του απο τις πωλησεις του δισκου.. Και αυτο δεν ειναι κλοπη? Οταν δηλαδη η εταιρια διαμορφωνει και την αμοιβη προς τον καλλιτεχνη αλλα και την τιμη προς το κοινο?

Οταν για παραδειγμα ενας καλλιτεχνης εχει δουλεψει για ενα μουσικο αλμπουμ και οριζει ο ιδιος γιατι ειναι δημιουργος πως θελει μια χ τιμη απο τα εσοδα ( ας πουμε 1 ευρω ανα cd ) και το κοστος παραγωγης του cd ειναι συνολικα (στουντιο εξοπλισμος κτλπ) 8 ευρω, γιατι ο δισκος κοστολογειται στα 20 ευρω στα ραφια των καταστηματων? Ο καλλιτεχνης λαμβανει ελαχιστα εσοδα αναλογικα με τη δουλεια που προσεφερε.. Αν η τιμη αντιπροσωπευε την πραγματικη αξια τοτε δεν θα υπηρχε πειρατεια! Ομως η μανια για κερδος οδηγησε σε αυτη την παρανοια!

Εδω θα ερθεις και θα μου πεις και που το ξερεις οτι τοσα παιρνει ο μουσικος η ο developer(σε αλλο παραδειγμα) και που το ξερεις οτι τα αλλα πανε στην εταιρια? Ενταξει , δεν το ξερω 100% ομως προσφατα ειχα διαβασει ενα αρθρο που πραγματευοταν ακριβως το θεμα αυτο! Θα ψαξω και με την πρωτη ευκαιρια θα το δημοσιευσω για να συζητησουμε εκ νεου!

Αυτο που θελω να πω ειναι πως ισως εν τελει ο μονος χαμενος απο την πειρατεια -ο μονος- ειναι οι εταιριες και οι μεσαζοντες!

Τις προαλλες τυχαια βρεθηκε σε ενα αρθρο ενος Σουηδου πειρατη του Christian Engström και μου εκανε μεγαλη εντυπωση ενα συγκεκριμενο παραδειγμα:

————————————————————————————
Όταν εμφανίστηκαν στην Ευρώπη οι δημόσιες βιβλιοθήκες, πριν από 150 χρόνια, οι εκδότες βιβλίων ήταν κάθετα αντίθετοι με αυτό. Το επιχείρημα που χρησιμοποιούσαντότε είναι το ίδιο με αυτό που χρησιμοποιείται σήμερα στη συζήτηση για την (ελεύθερη)ανταλλαγή αρχείων: Εάν οι άνθρωποι μπορούν να έχουν πρόσβαση σε δωρεάν βιβλία, οι συγγραφείς δεν θα είναι σε θέση να βγάζουν τα προς το ζην, άρα δεν θα γράφονται καθόλου καινούρια βιβλία.

Σήμερα γνωρίζουμε ότι αυτό το επιχείρημα κατά των δημόσιων βιβλιοθηκών ήταν λάθος. Είναι προφανές ότι αυτό δεν οδήγησε σε μια κατάσταση όπου δεν γράφτηκαν καινούργια βιβλία και δεν κατέστη αδύνατο στους δημιουργούς να κερδίσουν χρήματα από τη συγγραφή τους. Αντιθέτως αποδείχθηκε ότι η ελεύθερη πρόσβαση στον πολιτισμό προσφέρει όχι μόνο κοινωνικά οφέλη, αλλά είναι και επικερδής για τους ίδιους τους συγγραφείς.

Το διαδίκτυο είναι η πιο εκπληκτική δημόσια βιβλιοθήκη που έχει δημιουργηθεί ποτέ. Αυτό σημαίνει ότι όλοι, συμπεριλαμβανομένων των ατόμων με περιορισμένα οικονομικά μέσα, έχουν πρόσβαση σε όλες τις κουλτούρες του κόσμου με ένα μόλις κλικ. Αυτή είναι μια θετική εξέλιξη που θα πρέπει να αγκαλιάσουμε και να επικροτήσουμε.
—————————————————————————————–

Kαι συνεχιζει … Το παραδειγμα αυτο με τα βιβλια ειναι πολυ κοντινο στην κουβεντα μας και γι αυτο θελησα να το δημοσιευσω !

Σε παροτρυνω μαλιστα να διαβασεις και ολο το αρθρο εδω
http://occupygr.com/stop_censorship.html

ανονυμους · Δευτέρα, 21 Μαΐου, 2012 στο 16:17

Παιδία αφού η τεχνολογία των τόρεντς υπάρχει γιατί η ομοσπονδία πνευματικών δικαιωμάτων (τέλος πάντων κάπως έτσι δεν λέγεται) δεν την χρησειμοποιει ώστε να μας δίνει νόμιμα και έναντι αμοιβής τα έργα τους ; πως ήταν πχ το megaupload με αμοιβή έτσι ώστε και οι εταιρίες να βγάζουν κέρδος και εμείς να έχουμε αρχεία σε καλή ποιότητα και δίχως ιούς ;

Δημητρης Νταφαλιας · Δευτέρα, 21 Μαΐου, 2012 στο 19:50

Απο κι ως που ειναι πειρατια?Εκτος κι αν ειναι παρανομο ολα αυτα τα χρονια που δινουμε στους φιλους μας το καινουριο CD,DVD και παλιοτερα τους δισκους και τις κασσετες να τ’ακουσουν και γιατι οχι να τα αντιγραψουν.Αν ειναι ετσι τοτε ολοι μας ειμαστε παρανομοι και πειρατες!Γιατι περι αυτου προκειται,αυτο ειναι ο διαμερισμος στο διαδικτυο.Τωρα,λογω της μαζικοτητας του φαινομενου αν χανουν οι εταιρειες,λυπαμαι(οχι και τοσο),αλλα δεν ειναι δικο μας προβλημα.Ας αναπτυξουν τεχνολογια που να καθιστα αδυνατο το κοπιαρισμα!

Xristos · Τρίτη, 22 Μαΐου, 2012 στο 09:34

Εχετε ακουσει την εκφραση ‘παντα η λυση βρισκεται καπου στην μεση?’
Σκεφτηκατε οτι μπορειτε να εχετε και οι δυο πλευρες δικιο? γιατι και αυτος που δημιουργησε κατι δικαιουται μια αμοιβη για την δουλεια του αλλα οταν αυτο το φαινομενο παιρνει ταιραστιες και παγκοσμιες διαστασεις και δημιουργουνται μεγαλες περιουσιες τοτε θα πρεπει να σταματησει να υφισταται το ‘πνευματικο δικαιωμα’.γιατι απο ενα σημειο και περα γινεται κλοπη!Εδω βλεπουμε οτι ανθρωποι πεθαινουν(πχ MJ,Amy whinehouse) και ανθρωποι εκμεταλευονται το ονομα τους για να βγαλουν λευτα!Και πως λειτουργει αυτο? Επειδη τυχαινει οταν πεθανει ο καλλιτεχνης τα δικαιωματα να τα παιρνουν συγγενεις και εταιρειες management και ουτε καθεξεις…
Δικια μου αποψη ειναι οτι ειμαστε στο 2012(!) και πλεον υπαρχει σεβασμος στην ποιοτητα και ενα συστημα ελευθερου λογισμικου οπου εχει ως βαση το donation μπορει να σταθει! Ηδη γινονται καποιες προσπαθειες στην ελληνικη μουσικη.Ψαξτε το πριν λετε οτι δεν μπορει να δουλεψει κατι τετοιο.

Οργανισμοί πνευματικής ιδιοκτησίας εναντίον Παρόχων Ίντερνετ. | Dinatos© · Σάββατο, 19 Μαΐου, 2012 στο 13:29

[…] Απώτερος σκοπός μας είναι η προσαρμογή του νόμου, ώστε να υπάρξει μια δίκαιη ισορροπία μεταξύ των συμφερόντων των δημιουργών και του δημόσιου συμφέροντος για πρόσβαση στη γνώση και τον πολιτισμό. pirateparty […]

Οργανισμοί πνευματικής ιδιοκτησίας εναντίον Παρόχων Ίντερνετ. | ahairlessape · Σάββατο, 19 Μαΐου, 2012 στο 15:08

[…] https://www.pirateparty.gr/2012/05/vs-isps/ Rate this: Share this:Like this:LikeBe the first to like this post. By stratosbg • Posted in Ενημερωτικά • Tagged πνευματική,Πειρατές,απαγορεύσεις,ιδιοκτησία 0 […]

Οργανισμοί πνευματικής ιδιοκτησίας εναντίον Παρόχων Ίντερνετ. | Antifimes · Σάββατο, 19 Μαΐου, 2012 στο 16:21

[…] : pirateparty.gr Rate this: Share this:TwitterFacebookLike this:LikeBe the first to like this […]

Οργανισμοί πνευματικής ιδιοκτησίας εναντίον Παρόχων Ίντερνετ | gatoulos · Σάββατο, 19 Μαΐου, 2012 στο 22:30

[…] συμφέροντος για πρόσβαση στη γνώση και τον πολιτισμό. https://www.pirateparty.gr/2012/05/vs-isps/ Share this:TwitterFacebookLike this:LikeBe the first to like this post. This entry was posted in […]

Οργανισμοί πνευματικής ιδιοκτησίας εναντίον Παρόχων Ίντερνετ | gatoulos · Σάββατο, 19 Μαΐου, 2012 στο 22:31

[…] συμφέροντος για πρόσβαση στη γνώση και τον πολιτισμό. https://www.pirateparty.gr Share this:TwitterFacebookLike this:LikeBe the first to like this post. This entry was posted in […]

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.